destinace:

NE
NE
ANO
žádné, pouze pěšky, případně přiblížení vlastním vozidlem)

Dnes již ruiny zaniklé osady v romantickém údolí, skrze které v místech kde byly dříve dva mlýny zurčí potok a listy vzrostlých stromů vytvářejí kouzelnou světelnou scenérii. Dle mého ideální místo pro fotografy. Osada o šesti staveních a dvou mlýnech byla postupně opuštěna po druhé světové válce.

Pěší turista: Od rozcestníku se vydáte podle ukazatele na zastávku BUS MHD - 200m. Na návsi se vydáte cestou ze zámkové dlažby vlevo od požární zbrojnice. Po této jdete do kopce až přejde v asfaltovou a po této stále nahoru. (nikam neodpočovat). U posledního domu před lesem budete mít po levé ruce potok Bahniště. Ten v lese asi po 50 metrech přejdete po mostku a za mostkem po lesní cestě stoupáte pomalu vzhůru. asi po 300 metrech dojdete na asfaltovou silnici na Budov a dáte se na ní vlevo. Provozu na silnici se nebojte vede pouze na Budov, takže tak cca jedno vozidlo do hodiny. Po silnici ujdete cca 500 metrů a dojdete na křižovatku. Silnice od Vás vede nahoru (směr Březí) a dolů (směr Olešnice) Vás však nezajímá ani jeden směr a silnici prostě přejdete rovně na protější louku. Je zde polní cesta poblíž svodidel. Po polní cestě běžte dál souběžně se silnicí. Až dojdete k lesu. Zde se dejte vlevo podél lesa po pěšince. Ta se pak stáčí dolů doprava a to už se dostáváte pomalu k potoku, kde najdete Černičky. Další prohlídka je už jen na Vás.